Bebegim_geliyor Kızlar normalde devlet hastanesine gidiyorum ama cok gec tarihe randevu verdiler zaten içime de çok sinmedi nasıl bakarlar diye. Özele gitmek istiyorum bildiğiniz güzel bakan yerler var mı birde fiyat bilginiz varsa çok güzel olur
isyo Bebegim_geliyor kesinlikle koru hastanesi aydan biri. Profesör. 400 lira pişman olmayıp iyi ki dersin.
Denisss Bebegim_geliyor ali ipek 👌 subat ayinda 380 liraya yaptirdim cd ve renkli fotograf veriyor yarim saati gecik surdu
Minifasulye Bebegim_geliyor kesinlikle Ali İpek, kendi yeride var çukurambarda, 400 lira. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor soru sormanıza bile gerek kalmıyor. Cd foto hepsinide veriyor. Özellikle kalp anomalileri üzerinde 1 numara..
Bebegim_geliyor isyo teşekkür ederim cd yada fotoğraf tarzı birsey veriyor mu birde kac dakika sürüyor
isyo Bebegim_geliyor ya bizim durum farklıydı. O yüzden kendi doktorumuzdan istedik bi kac gun sonra gidip aldik. Bebegimize devlet hastanesinde en iyi ihtimal down ölü bile dogabilecegini soylediler. Normalde koru hastanesinde takipteyim. Devlet hastanesinde boyle deyince aydan hocanin guzel seyler soylemesi yetti o modda bi sey isteyemedim:)
Bebegim_geliyor isyo çok teşekkür ederim bebeğiniz içinde cok sevindim. Tüm bebisler sağlıkli doğsunlar inşallah 🙏🏻
Melek36 Bebegim_geliyor Eyüp ekici derim kesinlikle gerci hala var mı bilmiyorum. Ben 10 sene önce gitmiştim. Çok memnun kalmıştım. İçinde hiç şüphe kalmıyor
Bebegim_geliyor Minifasulye merhaba ben bugün arayip randevu almak. Istedim bana 500 lira olduğunu soylediler bende 400 olarak duyduğumu belirttim biz 2 aydir kendi muayanemizdeyiz ve 500 un altinda bakmadik dediler
Bebegim_geliyor Minifasulye merhaba ben bugün arayip randevu almak. Istedim bana 500 lira olduğunu soylediler bende 400 olarak duyduğumu belirttim biz 2 aydir kendi muayanemizdeyiz ve 500 un altinda bakmadik dediler
Minifasulye Bebegim_geliyor benim doktorumla anlaşması var kendi yerinde değil de doktorumun muayenehanesinde baktırdım ben, o yüzden fiyat farkı olabilir.