Arkadaşlar bende hamilelikte başladı. Şu anda 33. haftamdayım. Yaklaşık son 1 aydır var. Artık nasıl baş edeceğim bilmiyorum. Doktorum doğumdan sonra azalabilir, kaladabilir diyor. Nöroloğa yönlendirdi ama kesin tedavisi ilaç diyorlar. Bende bebeğim için ilaç kullanmak istemiyorum. Huysuz bacak sendromu yaşayan var mı aranızda? Nasıl baş ediyorsunuz😪😪