Kızlar daha önce 3 kez düşük yaptım tüm kan testlerimi yaptırdım genetiğe kadar bakıldı hiç bir sorun yok bu Arada 5 yaşındada bir kızım var onda herşey çok normaldi diğer düşüklerim hep sebepsiz oldu şuan 7 haftalık hamileyim fakat diğerlerinde olduğu gibi çok hafif kahverengi akıntı geliyor 😢başına gelen varmı daha önceden