Merhaba güzel anneler bugün sağlık ocağına aşıya gittim 20+2 yiz tansiyonum ölçüldü nabzım yüksek çıktı 122 doktora kadın doğuma gitmemi söyledi oda seni kardiyolojiye yönlendirsin dedi sıcaklarda aslında bunaltıyo,😐yarın tekrar gidicem sağlık ocağına sizlerde de böyle sorun varmıydı yada bebeğe zararı varmıdır 😐😐