Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 21+2 haftalığım bebeğımdede bendede çok şükür bir sıkıntımız yok. Doktorum bu ay sonuna randevu verdı 50 gr şeker yüklemesi yapılacakmış doktora soyledım ben pek fazla istemıyorum yaptırmak çevremde duyduklarımdan dolayı ama siz önerirseniz yaptırırm dedım oda şeker yüklemesinin ne bebeğe nede sana bir zararı kesinlikle yok sağlık bakanlığının gebe annelere kesınlıkle önerdiği bir yüklemedir dedı ne yapıcam bılmıyorum yaptıranlar varmı herhangi bir sıkıntı yaşadılar mı sonrasında yardımcı olurmusunuz 🙏 şimdiden teşekkürler 😘