https://hizliresim.com/yGRgmM
Hastane çantamız hazır 🤰
Neler mi koydum?
Kendim için;
✨2 takım pijama, sabahlık
✨Tülbent, namaz başörtüsü
✨Çorap, terlik
✨4 adet iç çamaşır, 2 adet atlet
✨Lohusa pedi, lohusa kilodu
✨Emzirme südyeni, göğüs pedi
✨Göğüs pompası
Kızım için;
✨Kalın battaniye
✨Muslin battaniye
✨8 adet bez
✨2 adet alt açma örtüsü
✨Islak mendil
✨Pişik kremi
✨Emzik
✨Ayaklı tulum
✨3 takım yenidoğan seti
✨2 adet çorap
✨3 adet ağız mendili
✨5 adet zıbın
✨Yelek
Hemşireye verilecek olan kızımla benim ilk giyeceğimiz kıyafetleri keseye koydum😍 Gerisini bohça yaptım dağılmasın diye. Kişisel bakım ürünlerini sonra koyacağım. Sizce bir eksik yada fazlalık var mı ? 🤔