Arkadaşlar merhaba. 9+1lik bir anneyim ben de 🥰 yaklaşık 2 buçuk aylık hamile olmama rağmen aşırı ödem varmışcasına karnım şiş. Bu beni rahatsız ediyor sanki 5 aylık hamileyim gibi. Yediklerime dikkat etmeme rağmen neden böyle oluyor anlamıyorum😣 sizler de nasıl durumlar?