İyi günler yayınlarsanız çok sevinirim. Ben 23 haftalık hamileyim. Ama şu son iki haftadır sol bacağımın üstüne basmakta zorlanıyorum. Merdiven inip çıkarken sanki bacağımdan kalçama doğru Bi şeyler kopuyor. Şu son iki gündür de uyurken dönemiyorum sancıdan ağlıyorum. Kıyafet giymekte bile zorlanıyorum. Doktoruma söyledim ama dinlen bol bol dedi. Hiç kalkmadığım halde ilerledi. Benim gibi sorun yaşayan varsa bilgi verebilir mi? Birazda korkuyorum açıkcası