Bugün itibari ile 40haftalık olduk bizde fakat dediğiniz gbi hareketli ve hiçte gelesi yok gibi.. Bende bazen üzülüyorum ama bazende bebek geleceği zamanı bilir diyorum.. Anne karnında geçirilen bir gün dışarıdaki 100güne bedelmiş.. Ama yine de keşke çok bekletmeseler:)