ilk gittiğimde 155 küsür beta hcg değeriyle gittim daha çok ufak en az 1000 olmalı dedi.2 hafta sonra çağırdı kalp atışını da duymadan gelmek istemedim 3 hafta sonra gittim yani 6+4 te duyduk canım keseyi de kalp atışınıda gördük. ama kimisinde daha geç oluyor arkadaşlar yorum yapmış zaten.