Gulsenigb 31+1deyim fakat doktorun söylediğine göre bebeğin boyu ve kilosu 33+ da. Son iki gündür bebegin haraketlerinde azalma var ve eskisi gibi hissedemiyorum. Bu haftalarda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varmı? Sebebi ne olabilir ?
ozgesoy28 Gulsenigb bende 2 gün önce doktora gittim 26 haftalık hamileyim doktor dediki hareketleri azalmış diyosun durmadı sadece azaldı korkma dedi bide artık yerleri daralıyor ama genede sen bilirsin için rahat etsin diye doktora gidebilirsin yakınındaki bi hastaneye sadece kontrol için ben hep öyle yaparım
zlemAtAcar Gulsenigb Can'ım benim şuan kıpır kıpır. Ama bazı Zaman'lar daha sakin olabiliyorlar. İnsan korkuyor. İstersen bir doktora git için rahat etsin 🤗
Gulsenigb Hepinize çok tesekkur ederim😍🤗 Haraket var ama eskisi gibi sert degil. Hissediyorum ara ara. Korktum bir an 😗