SaadetMira Kizlar merhaba, Yenidogan icin emzik ve biberon olarak hangi markayi önenirsiniz? Malzemesinin kaliteli olmasi cok onemlidir.
mf_ozturk SaadetMira canım nuk ile philips avent oneriliyo genelde bende ıkisinden birini almayi düşünüyorum
Pinkyy SaadetMira biberon Dr.Brown,Mamajoo ve Philips Avent aldım halada ikizlerime kullanıyorum,emzikte yine Avent kullandım
Nevo SaadetMira biberon nuk anti kolik cam kullanıyorum deliği küçük hava yutmuyor inanılmaz memnun kaldım
Pinkyy SaadetMira ben 0-6 aldım hatta ilk 0-2ay başka markanınkini kullandım,6ay sonrası var mesela onu almadılar büyük geldi ağızlarına
Nes1960 Emzik mamajo aldim biberonda dr browns alacagim 2 cocugumda dr browns kullandim memnundum bunda da inş dr browns kullanacagim.