Kızlar merhaba yeni geldim kontrolden. Doktora çamaşırımda çok fazla ıslaklık olduğunu ama su mu idrar mı anlayamadığımı söylemiştim. Bana bir ped verdi 24 saat dursun dedi. Üzerindeki mor şeritler pembeye dönerse bebeğin suyu sızıyordur dedi. Eve geldim baktım ki 4 şeritten ikisi pembe olmuş. Hemen aradım ama çıkmıştı hastaneden. Yarın gideceğim. Kontrolde suyu iyi demişti o yüzden şimdilik sorun yoktur diye düşünüyorum. Benim zaten suyum fazlaydı detaylı ultrasondan beri. Bu ıslaklık bende 35. haftadan beri oluyor. İdrar kaçırıyorumdur diye düşünüyordum ama değilmiş. Sizlerin de bilginiz olsun diye yazıyorum. Bu durumda olup doğuma kadar idare eden var mı? Bu arada 37+3'üm. Çatı muayenem de yapıldı çok rahattı. Şu an için ağrı vs. de yok. Muayeneyi yaparken ıkın dedi doktorum ve tam o esnada yaptı. Sanırım ondan rahat oldu.