Kızlar şuan 36+4 deyim haftaya pazartesi yatısımı yapıcağını söyledi doktorum böyle istemesinin sebebi ilk bebeğimi ölü doğum yapmam haliyle riske atmak istemiyor bana direk sezeryan ddi ama ben ilk normal doğum denemek istediğimi söyledim cünkü ilk doğumumu suni sancı alıp normal doğum yaptım siz olsanız ne yapardınız? en azından normali denedim derim diyorum direk sezeryan olmak istemyorum bana bi akıl verin 😐