Merhaba Bugün sabah ilk doz vuruldu.fakat sabahtan belli uyuyorum.halende uykum var diğer bi konuda bebeğimi hiç hissetmedim.normalde elimi koyunca hareketlerini hissediyordum.bir sorun yoktur demi benim gibi olan varmı acaba.21 haftalık olduk bu arada.