Cansdfn kuzuu kac haftaliksin bilmiyorum ama 18. haftadan sonra bu problemi cogu gebe yasiyormus. Bildigin nefesin kesiliyor, sirtina bile vuruyor agrisi. Bende cok korktum doktoruma sordum. Bebis buyudugu icin bagirsak ve organlari baskiladigi icin sindirim gec oluyor, mideye basinc yapiyormus. Korkmak yerine iyi bisey oldugunu dile getirdi. Sende stres yapma. Ama dayanamazsan mide icin surup yada hap yazmasini isteyebilirsin doktorundan. Bende ne olur ne olmaz diye yazdirdim elimde bulunduruyorum 🤗