Ssedaxx 3 hafta önce normal kontrole gittiğimde öğrendim bende rahim ağzı 13 mm 3 cm açıklık ve hunilişme vardı acil serklaj yapıldı yoksa doğum olcaktı 23+3 teyken 20 dakka falan genel anestezi altında oluyor kendime geldiğimde 30 dakka kadar bi ağrım oldu oda çok şiddetli değildi 2 gün hastanede yattım ve evdede sürekli yatıyorum tuvalet harici kalkma dedi doktorum şuan 26+3 gidebildiği yere kadar gidicek inşallah 🤲🏻
Korkma yani erken doğumu önleyebiliyor ki senin sadece rahim ağzı kısalığıymış bende hem açıklık hemde hunilişme vardı haftalık takipteyim
sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰