BurcuveEylul Merhaba 🙋🏻♀️ Gebelik diyabeti/şekeri ile ilgili bilgisi, tecrübesi hatta tavsiyesi olan varsa gelin bir toplanalım 😊
Kalbiminsesi BurcuveEylul benimkide ilk saatte 185 cikti dr uc hafta diyet verdi 165 e dustu insuline baslamadi ama eve seker olcum ciahzi aldirdu diyete devam ediiom ve düşük cikio cok şükür doguma kadar bu sekil bol su ic ve yuru gubde 3 lt su ic dedi dr ve diyete cok dikkat ediorim tatli namina bisey yemiyorum
derinmilatuncay Şeker tokken 205 çıktı.1 ay diyet yaptım 170 e düştü.bugün insüline başladım.tehlikesi bebeğin gelişimine ve suyuna.. gebelik sonrasında kalmaz diyorlar
BurcuveEylul derinmilatuncay benimde 186 çıktı 1.saatin sonunda. Doktorum dahiliyeye gitmemi önerdi, sanırım diyet uygulanacak 🤷🏻♀️