_deryal45 Anne_oluyorum_21 7+3 geçen hafta gittim kalp atışlarını duymaya ama bi hafta geriden geliyor diğer türlü herşey normal dedi bakalım bu Perşembe gidicem hayırlısı inşallah hepimiz için 😊
Anne_oluyorum_21 Cansdfn hemen merak ettiğim sorumu sormak istiyorum kalp atışını kaçıncı haftada duydun
Anne_oluyorum_21 Sgoze Sultanbabur Birabirimize desteğimiz olur çok sevindim bir sorummolucak aynı zamanda kalp atışlarını ne zaman duydunuz ?
Anne_oluyorum_21 Emineek 5 haftalıkken gittim duyulmadı 7 haftamda çağırdı ama gitmeye korkuyorum ya bi terslik varsa diye
Sgoze Anne_oluyorum_21 canım biz 6. Haftada öğrendik o duygu çok değişik o küçücük kalbini görmek ❤️❤️
Sultanbabur Anne_oluyorum_21 aslinda 6 haftada dinlenir diye biliyorum ama ben devlete gittim orda dinletmedi doktorm saglikli dedi kalp atisida iyi dedi😐
Anne_oluyorum_21 Cansdfn kesemde büyüme varmış herşey normal demişti doktorum bu haftadan için çağırdı ama ya duyulmazsa diye acaba 8. Haftada mı gitsem diye düşünüyorum sen ne dersin napmalıyım
Emineek Anne_oluyorum_21 merak etme ben de ilk 5. Haftada gittim keseyi gördü kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi
Nadide55 Anne_oluyorum_21 canım hiç korkma stres yapma bende 6+3 de duydum ilk kalp atışını hemen duyulmayabiliyor yani 🤗
Cansdfn Anne_oluyorum_21 bence ilk önce korkma doktor ne zaman çağırdıysa git kuzum eğer duymazsanız obur hafta gidersin hem bebeğini de görürsün 😍ama bence kalp atışını duyacaksın 🤲🏻♥️♥️
Znmth Biz de de doktor duydu b Anne_oluyorum_21 kendinizi her zaman iyiye güzele odaklayın bu küçücük bebişler hisseder biliyorsunuz ki inşallah her şey yolundadır en güzel şey dua ederek inanarak beklemek 😉🤗 bence bir hafta geç gitmenin sakıncası olmaz daha net duyarsınız allah ın izniyle
Tr55 7+0 dan selam 😊 6.hafta da sadece keseyi gördük bebiş göremedik maalesef çok korktum üzüldüm ama olabiliyomuş öyle. 8 de tekrar gidicem inşallah bebişimiz de görürüm sesini de duyarım ❤️