Devlete gidiyorum eksileri yazmak isterim 😇 eş odaya giremiyor, ameliyata kendi doktorunuz değil nöbetçi doktor giriyor, eş yine doğuma giremiyor, doğum fotoğrafçısı giremez doğuma, kalabalık evet devlet hastaneleri, bir de özel oda olayı her hastanede yok, bazılarında komple tek kişilik odalar var bazılarında ise para ile tutuyorsunuz. Şimdi kendi fikrime gelince ben de üniversitede akademisyenim tıp alanında olmasa da 😇 durumumuz da olmasına rağmen devlete gidiyorum çünkü sistemleri gerçekten çok iyi, nedense özellere güvenmiyorum, birkaç kere uğradım her seferinde bir sorun olmadığı halde beni panik yaptırıp kendilerine bağlamak istediler ama inanın bu sorunum cevabı maalesef sadece sizde 😇 tamamen tecrübe meselesi. Büyük ihtimal bu doğumumda kötü şeyler yaşasam bir daha özele giderim. Aynı şekilde çevremde özelde çok kötü şeyler yaşayıp devlete gelenler de var. Biraz da şans işi 😇 daha bugün devlette mahşer kalabalığında bekledim sadece yarına bir randevu için ama kafama takmıyoru. Rahat davranıyorum bu yüzden gözüme batmıyor 😇 ben çpk güleryüzlü ve kibar yaklaştığım için hiçbir kabalık da görmedim bu kadar aydır. Biraz çalışanlara da hak vermek lazım bir örnek anlatayım size: öyle insanlar var ki doktor için karı lafını kullanıyor, hemşireleri sekreterlere sen kimsin diyor. Birisi benimle böyle konuşsa gereken cevabı veririm tabi ki 😇 biraz uzun oldu ama benim yaşadıklarım bunlar umarım faydalı olur 🎈🎈💜💜