OguzKaganm aminn sizde saglicakla kucaginiza alin insallah 😊 benim odam iki kisilikti ama tekte var iki kisiliklerde bile kisiye ozel tv var temiz hasta bakicilar ilgili normal dogumsa ertesi gunu taburcusun zaten dogumda ebe yok doktor yaptiriyor doktorlar konusup rahatlatiyor o kisimda iyiydi bi avazda kurtulun insallah 🙏