Herkese merhaba arkadaşlar 10 haftalık gebeyim gebeliğin en basında yapılan kan testinden yaptırdım aile hakimliğine, bugün sonucu aldım 😔 oradaki rapora göre bende hapatit c çıktı şok oldum konuşamadım hatta rapora göre önceden hepatit b geçirmişim şuan bağışıklığım var ama ben hiç hatırlamıyorum doktor cihazların bazen yanıldığını söyledi emin olmak icin devlet hastanesine yönlendirdi başına böyle bir durum gelen varmı çok üzgünüm 😭