Anne_oluyorum_21
bencede koymayin. Nedense okudugumda Elmas kismet kezban isimleri gibi(eski) geldi bana. Eski olmasi onemli degil ama cok hos duracagini sanmiyorum. Daha guzel kiz isimleri var bence biraz daha arastirin. Fikir isterseniz; hesna, erva, ikra, hira, hifa, Dila, ela, zehra ismide eski ama altin ismine bakarak daha guzel bence. Tabi sizin zevkiniz sizin karariniz. Bizimki sadece görüs :)