LinaPrenses Sanki bebegim icerden beni bicakliyo gibi vajinama bisy batiyo böyle olan varmi ? Yurmemi bile engelliyo bazen canim cok yniyo😕
RumisAlgn Ayniyiz kuzum cok normal bugun doktordan geldim 2 hafta icerisinde dogumun olur dedi dun gece öluyordum o acidab sordum acilman oluyor o yuzden aci yasiyorsun dedi
LinaPrenses RumisAlgn bende persmbe gitcem inslalh ama ozellikde ayaktayken yürüyemiyom kitlniyom yok byle bi batma acilmysa 😮hayrlsii olsm baklim yaaa inslalah hayrli dgumlar olur hepmze
Deniz0103 Haftadayım benimde batmalarım oluyor sık sık. Yatarken çok nadir ayaktayken sık oluyor.. genelde ayaktayken oğlum hareket edince batıyor bıçak gibi..
Mimi123 LinaPrenses Benimde kontrolüme var daha ama ayaktayken aniden içeriden bişey batıyor gibi sanki çıkacak gibi ağrıyor istemsizce bacaklarımı sıkıp kilitlenip kalıyorum 36. Haftadayım