Zaman geçmiyor falan diyoruz
Fakat zaman su gibi geçiyor aslında tüp bebek annesi olarak en başından beri bekledim 1. Haftadan beri gün sayıyorum dibine kadar yaşamak buna deniyor sanırım Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu. En güzel en özel günlerimdi bence hamilelik günlerim sağ sağlim kavuştursun Rabbim herkesi. Özlicem tek bedende olan günlerimizi tombiş ayakları yediğim tekmeleri onun hıçkırıklarını hamilelik elbiselerimi siz peki ?