Depresif_polyanna Elif_sahra60 hamilelikte ayaktaki bağlarda esneme oluyomuş. Doğumdan sonra düzelebilir de kalıcı da olabilirmiş. Benimki kalabilir ayak numaram küçük çünkü 🤣
Rozawxz Elif_sahra60 Ay Allah korusun bende büyük giyiyorum zaten büyümesin bi numara küçülsün inşallah 😅
Kelebegimmm Her doğumda 1 numara büyürse 3 çoçuktan sonra erkek ayakkabısı alırım artık 41-42 numara giyiniyorum🤣
Nagihantilbac Malesef canım geçen ay aldığım terliğin içine giremiyorum artık. Çok sıkmaya başladı ama doğuma 1 ay kaldı hergün dışarı çıkmıyorum gidip alamam bi terlik daha.