Kızlar bn 38+1 haftalığım Silivri de oturuyorum doktorum. Bağcılar da eşim tutturdu illa git bi doktora Silivri’de diye geldim bugün devlet hastanesine doktor nst bağladı hafif agrilarin var dedi sonra alttan muayene etti ultrason dan bakım dedi baktı dedi son adet tarihin bende 22 Eylül ama iki hafta geç döllenme olmuş dedim dedi 36 haftalık görünüyor bebeğin 😡dedim adet tarihinden kaynaklanıyor sen bize hiç muayene olmamışsın dedi bir sürü kan tahlili idrar tahlili istedi verdim sonucu ne zmn cikck dyrm doktora Sor diyorlar doktor ortada yk açılmam var mi diye sordum var ama tam deyil dedi resmen bilmece gibi konuşuyor 😡😡 sinir oldum bni muayene ederken başka bi doktora bir iki parmak var dedi kaç cm oluyor ki acaba anlmdm hiç bsy rahatlatın beni lütfen ya 😔😔😡😡😡