Merhaba hanimlar 33 haftalık hamileyim ve sancılarım var pazar gunu hastahaneye yattım dün gece çıkış yaptım sancim azalmış ti açılma da olmadığı için cikisimaizin verildi ama bebeğin hareketlerinde azalma ve sancı tekrar olursa hemen gel denildi ama sancı azalması için ilaç falan verilmedi başından böyle bi.olay gecen oldumu eve çıkarken ilaç verildimi bilgi verebilecek olan varmı