Folik asiti dışarıya çıkarken içmeyi unuttum normal de öğlen herhangi bir saate alıyordum kahvaltıyı ne zaman yaparsam üstüne alıyordum en geç 2 de aldığımı hatırlıyorum bugün eve az önce geldim yemek yiyip içtim kötü birşey olmaz değilmi arkadaşlar içip içmemekle arasında kaldım içtim