Ceyduygu EbruUslu 7. Haftada bende cok yoktu. Mesela bana buzdolabi bulasik makinesi tencerelerimin hepsi cok kötü kokuyo öğürüyorum hep. Zamanla olur sende anlarsin. Tabi insallah olmaz çok kötü bisey
EbruUslu Ceyduygu siz suan kac haftalıksınız birde cınsıyetınız belli mi acaba inşallah olmaz tabı ama sankı başladı gıbı yavas yavas hergun bırazdaha kotu oluyo sanki😫
Ceyduygu EbruUslu ben 13 haftaligim doktorumuz cinsiyetini emin olmadan soylemek istemedi malesef 😊insallah olmaz ama genelde herkeste oluyor
Ceyduygu Aliirem Aynen bende zaten istesemde soyleyemem oyle bisey 😊 parfümü bile kokuyo bana hassasiyet azalirsa belki gecer 😀
Dimplesgirll Elimi yıkadığım sabundan şampuana buzdolabını açtığımda bile kokuyordu ve ben kusuyorsum 16. Haftadan sonra azalmaya başladı cnm
Nesomer EbruUslu ya bende sadece 1 kez kustum ama bulantım ve koku hassasiyetim çok fena bende bugün 9.haftaya girdim ama mutfağa asla giremiyorum hele hele yemek görünce bile başıma ağrı giriyor
EbruUslu Nesomer canım ben daha 7 haftalıgım benımkı de 3 4 gundur gitgide artıyor bende de mutfaga gırememe sorunu var yemek yapmak ıstemıyorum hiç hep hazır beslenıcem.bıde dolap sürekli kokuyo gibi burnuma herseyı cope attım 🤢🤢
Aysenurtsr 13 haftaligim. Bi ara azaldi gibi dedim 3 gundur yeniden basladi. Disardan eve girdigim anda ev kokuyor ve cikariyorum malesef 😫 Bitsede rahatlasam artik.
mnm kızlar cinsiyette etkili oluyo mu kız mı bekliyosunuz erkek mi onuda yazsaydınız bende dolap kokusuna hiç gelimiyorum 14+4 üm geçmedi hala
Pinarlgn Benim koku hassasiyetim Doğumdan sonra bir yıl kadar daha sürmüştü artık kocama her akşam kokuyorsun demekten gına gelmişti bu ikinci gebeliğim ilkinden idmanlı olduğu için gardını almış durumda ülkeyi terkedecem senin yüzünden diyo 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
EbruUslu Pinarlgn benım oglumda 3 ay dan sonra başlamıstı ve dırek kusmalar başlamıstı koku hassasıyetı cok asdı sadece belli şeylere parfum vernel sigara.şimdi daha bı başka kusma yok ama mide çalkalanması gibi birşey tuaf anlamadım oyle mı oluyor bazen boyle öğürecekmiş gibi bir his geliyor ama öğürmüyorum bumu oluyor acaba tam olarak