Gamze90887 Kizlar bu gün bu konuyla ilgili yine post acmistim ama nefes darligi ve kalp carpintisi yasiyorum nedensiz nefesim daraliyo ve öksürme ihtiyaci duyuyorum 17+5 haftalik hamileyim bu aylarda normal mi
Nur___ Gamze90887 nefes darlığı bende de oluyor ama çarpıntı yok, kendini sıkma belki sadece bu yüzdendir, bide bulunduğun ortamı mutlaka havalandır, çarpıntı için doktora sor tabi
SemaAsya Gamze90887 Benim de o haftalarda sanki kalbim karnımda atıyor gibi oluyordu. Nefesim daralıyordu. Ara ara yine oluyor. Hiç sormadım doktora. yanlış hatırlamıyorsam uygulamada falan okumuştum bu şekilde semptomlar oluyor diye. E bir de tek vücut iki kalp o kadar normal gibi geldi. tabii sizinkinin şiddetini bilemiyorum.
mcansum Gamze90887 normal canım dınlenınce derin nefes alınca gecıyorda sorun yok gebelikte vuvut yokus cıkıyormus gbi enerji harcarms bnde böle kosuyor gıbı kalrdm nefes nefese
Gamze90887 Ecmelinannesi öyle lanet bi sehirdeyim ki kadin dogumcu yok en son 10. Haftamda sira alip muayene olabildim yarin erkenden gidip tekrar cabaliycam acil de de ilgilenmiyolar dogru düzgün 😑😑
Nur___ Gamze90887 kuzum benim oldugum kadar kötü olmasın, üzme kendini herşey yılına girecek diye düşün kötüyü çağırma
Nur___ Gamze90887 eğer ki hastaneye yakınsan git canım neyi bekliyorsun, belki biraz rahatlarsın hava takviyesi yada serum takarlar
Muallimehanim Gamze90887 Kalp çarpıntısı hamilelikte oluyor fakat bu haftalarda nefes darlığı için biraz erken. Doktoruna mutlaka danış. Eğer çarpıntı ve nefes darlığıyla beraber ağlama isteği daralma bunalma korku vb. şeyler oluyorsa psikolojik bir sıkıntı olabilir. Doktoruna söylemeyi ihmal etme.