Brcum10 sen iyi su kustun😂 çok afedersin ben yemek arasına çok verince aç karnına tükürük ve sarı su kusuyorum😂 Bunlar normal korkulacak bir şey yok:) bakın sürece ve yaşadıklarınıza mizahi yaklaşın , kötü düşünmeyin. Hem kötü kötüyü çeker hemde psikolojiniz alt üst olur. İnsan gebe sürecinin her anının tadını çıkarmalı. Sizde öyle yapın😍