1907 Kızlar 38+4 haftalık hamileyim kontrole gittim bu sabah ve doktorum suyun azaldığını doğumun yapılması gerektiğini söyledi . Yarın sabah yatışım olacak mışşşş suni sancı ilee çok korkuyorum dua edin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Tekaskeymenaras Allah’ın izniyle korkma bol ol inşikak süresini oku ktespih çek hurma ye bi bakmışsınki olmuşta bitmiş inş allah yat ve yardımcın olsun 🙏🏻❤️
sevval55 Lindam haftası erkense su içiyosun ilaçla falan idare ediliyor ama dogum gelmiş zaten kuzum dogurması daha saglıklı