Leylayunus Selamun aleykum hanımlar doğumuma nasipse 51 gün var ikinci gebeliğim ve ben tekrar çatlak olmasından korkuyorum göğüslerimin.Sizler ne gibi önlemler aldınız veyahut almayı düşünüyorsunuz doğal ve cidden işe yarayan yöntemler varmı ?
Hll Leylayunus canm ben krem kullaniyorum. Lierac ve madecassol. İlk gebeligimde de kantaron yagi kullanmstm tavsiye ederim hem dogal.
Aynurnaz Gümüş kapaklar var bak istersen araştır herkes çok memnun bende alicam doğum dan önce kullaniliyormus bide