EbruEgemen1123 ilk oraya gidiyordum ama bıraktım inanılmaz kalabalık kadın Doğum katı, ve hep Suriyeli dolu öncelik onlara veriyorlar en iyi doktor Figen hoca olduğu için onun hastası aşırı çok 😒 yani her gidişimde 4 saat bekliyordum lanet bi yer kanamam olmustu gece hastaneye gittik atopar doktor bana korkma bebegin ölmemiş dedi öyle bir muameleki direk bıraktım çevremde kim o hastaneye gitse hersey gayet sağlıklı olsa bile sezeryan olup çıkıyor tam amelyatçi. Bak seninde son anda sezeryana alıcaklar bir şey uydurup demedi deme.