Buseesiyok41 ben 2 kere sezeryan oldum. Ve sıfır göbekte 3. Ye hamileyim. Doğum şekli ile göbeğin alakası yok.aksini söyleyen hata eder. Çünkü çevremde normal dopum yapıp çok göbeği kalan var sezeryan da aynı şekilde. Bu vücut yapısı yapısı alalalı doğum şekli ile değil. Dikkat etmezseniz tabiki göbeğiniz kalır