Valla kızlar neden başlasam bilememdim 😊doğum yapalı 1 ay oldu anca smdi yazma fırsatı bula bildim kandil gecesi balkonda oturuyorduk ezan okundu Allahm inşallah bayramdan önce doğururum da bayramda stajerlerin eline kalmam dedim güldük felan sonra kalktık uyuyordum eşimde gece vardiyasındaydı 39 +5 günlükdüm tam gece 5 te sanki biri karnıma yumruk attı uykudan kalktım ilk hamilelğim oldugu için Bi bilgim yoktu 20 dk felan sancı gelip gidiyodu en son 15 dk düşmeye başladı herlade doguruyom dedm önce dusa grdm cktm esimi ardm sancılarm basladı dedm eşim işi yeri uzak oldugu için hemen abisini aradı onlar geldi hastaneye götürmek için hemen gitmedim saat 7 bucuga kadar evde dolandım artık sancılarm kısa süreyle sıklasmya baslaynca hastaneye gittik acılmam 4 cm miş hemen yatıs yapalım dediler yatısım yapılana kadar 7ncm oldu malum devlet hastanesi olunca ne kdr bagrsa etsene kmsnein umrnda deglsn 😊 sancılarm artık ceklmcek hale geldi kapıdan gecen doktora bagrdm nolur bakn artık diye acılmam 9 cm olmustı hadi ıkın dedi bebegn kafası gördü hadi dogum haneye dedi hasta bakıcı tekerlekli sandalye getirdi doktor hadi yürüyerek gidelim dedi neyse dogum haneye gtm masaya cıkmamla dogurmam tam 2 dk sürdü 😂 dünyalar tatlısı yavrumun sesini duydum o an hiç Bi sekile anlatılmak kadar güzeldi 1 haziranda melek kızım kumsal linam kolarımdaydı ilk doğum olmasına ragmen dikişler az dedi doktor 20 günde geçdi gtti dikişlerm fazla kötü degldi eve geldim hemen işimi gücümü yaptım evimi temziledm valla 😊 korkulacak kadar bise yok valla o sürec o an öyle Bi hızlı gidiyo ki hersey iki dk da olup btyo bebegnizi gördünüz andada bütün acılar arılar bitiyo rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla alın bebişlrrnizi kucanıza biraz uzun oldu hakkınızı helal edin güzel anneler 💕🙏