Arkadaşlar. Eylül ayında doğum gerçekleşecek inşallah ve kepez devlet hastanesinde oluyorum takiplerimi. Doğumu da orada düşünüyorum.. acaba şartları nasıl? Sancı odaları,doğum sonrası odalar filan bi fikrim yok.. orada doğum yapan ya da yapacak olan arkadaşlar varsa bilgi verir misiniz?