İlk oğlumu normal doğumla 18 saat süren suni sancı serüveni sonrası kucağıma aldım. Şuan 4 yaşında ben ikinciye 14 haftalık gebeyim. Annem kesinlikle sezeryan doğuracaksın yoksa gelip sana bakmam diyor. Şehirdışındayım eşimin ailesi ile aramız iyi değil. Bugün yine aradı baya tartıştık. Ya sezeryan yaparsın yada gelmem diyor. Bende sana güvenerek çocuk yapmadım kendim hallederim dedim. Ölürsen çocuklarına bakmam diyor. Ölüm yazıldıysa ha normal ha sezeryan fark etmez zaten ölürüm diyorum ama artık bunaldım. Sancım gelirse normal yapacağım işler ters gitmedikçe sezeryan doğurmam diyorum sürekli kavga ediyoruz. Çok canım sıkılmaya başladı ne yapacağım annemle ben