As_1 ben hastanede calısıyordum danısmada analık hakkından özelde de muayne olabılırsın ama yesıl kartlıysan kesınlıkle analık hakkından yararlanamazsın analık hakkı normal devletın sana tanımız oldugu ama sadece kadın dogumda gecen bır seydır normal sgklı gıbı muayne olabılıyorsun ılaclarını falan hepsını analık halınden alabılıyorsun