Birgün bende buraya doğum hikayemi yazabilirmiyim acaba diye merak ederdim kızımı Gökçemi 3 yıl bekledik ve artık mutlu son.. Gelelim hikayeme tam 38 haftalıkken akşam üzeri lavaboda ellerimi yıkıyordum birden bire bacaklarımdan su süzüldü aynı çiş yapar gibi ama tutamadım, cişimi yaptım sandım🙈 sonra dank etti bana suyum geliyordu🙆♀️ hemen apar topar hastaneye gittim (ilçeye) kendi doktorum (il'de) ebe muayene etti 2 santim açıklığın var rahmin de yumuşamış doğumun bugün olur dedi, ben tabi seviniyorum🙈 ama ağrı sancı bende sıfır. Hemen eşimi aradım eve geçtik eşyalarımızı aldık koyulduk yola kendi kontrol olduğumu hastaneye vardık kontrol ettiler aynı açıklık nst sancı düzensiz (4santimden öncr yatış onermiyorlarmış) doğumun başlamamış dediler beni yolladılar🤷♀️ tabi bana büyük hayaş kırıklığı oldu okadar sevinmiştik. Neyse eve gitme burada (ilde) kal ağrın sancın olursa gel dediler. Bi yakınımıza gittik kalmaya bende ağrı sancı arada bir gelip gidiyor hafif adet ağrısı gibi ertesi gün oldu biraz ağrım arttı eşime hastaneye gidelim bidaha baksınlar dedim gittik ebe muayene etti baktı 3 santim olmuş açıklığım ama ben gülüp oynuyorum ağrım falan yok. Nst de düzensiz yetersiz ağrılar. Hadi sana yatış verelim dediler ben odama çıktım sabaha kadar nst bağlandı saat başı. Ertesi gün tekrar muayene 4 santim bende hayla sancı yok doktoruma dedim ki nolur beni taburcu etmeyin artık ben doğurmak istiyorum bana suni sancı verin açıklığı in olmasa vermezdim ama verelim dedi doktorum.
Saat öğlen 11:30 da suni sancı takıldı ben 10dakika sonra sancıları hissetmeye başladım🤦🏻♀️🙈 saat 14:00a kadar idare ettim bir şekilde açıklığım çok güzel ilerliyordu doktorum geldi muayene etti baktı 6 santim ve suyumu patlattı 😱 sancıların sıklaşacak dedi ve suyumu patlatır patlatmaz sancım tavan yaptı ben koridorda yurumeye devam ediyorum.. Nst bağlıyorlar arada ve sancıyı yatarak karşılamak çok ama çok zor mumkun olduğunca ayakta çömelerek karşılayın saat 17:30a kadar koridorda yürüdüm sancı cektim en sonunda dayanamadım benim ıkınmam geliyor dedim odaya geçtik çatala çıktım 10 saniye falan dinlenme şansım oluyordu sancı aralarında o 10 saniyelik süre zarfında benim gözler sürekli kapanıyordu uyuyordum istemsizce😅 sancı girdi mi gözlerim fal taşı gibi açılıyor tabi😅😅 ağzım yüzüm kuruyordu susuzluktan ebeler su veriyordu dudaklarımı ıslatıyordu.. En fazla 5-6 kere falan ıkınmışımdır.. Ikınırken asla ama asla bağırmadım doktorum öğretti.. Bağırdığınız zaman bütün enerjiniz bağırmaya gidiyor doktorum sacı elime geliyor sancın girdimi kakanı yağar gibi ıkınabildiğin kadar uzun ıkın dedi ve dediğini yaptım birkaç dakika sonra Bal kızım kucağımdaydı😍❤️❤️ 2 dikişim var sadece kesildiğini hissettim ama ağrı çok hissetmedim okadar sancı cekince onu umursamıyorsunuz😊 bebek çıkınca öyle bir rahatlama geliyor ki.. plesenta da çıkınca sanki yeniden doğmuş gibiydim🙏🙏 sıcacık dokundum kızıma saclarına. Rabbim dedim her isteyene yaşat bu duyguyu..🙏 Çataldan iner inmez ayaklandım ve doğumdan beri bütün işimi kendim görüyorum çok şükür.
24.06.2019 18:10da doğdu kızım Gökçe❤️ bugün 8 günlük olduk bile ve şuan emziriyorum diğer elimde telefon size yazıyorum 😅 Rabbim hepinizi kjrtarsın bir avazda inşallah bizimde hikayemiz böyleydi biraz uzun oldu affola💐💐