Aysaze 37 haftalığım 20 kilo aldım☺️ Hamilelik öncesi de diyetisyen kontrolünde güzel kilo verdiğim İçin sonrasında rahat veririm diye düşünüyorum inşallah 😄 olmasa da napalım sağlıklı huzurlu olalım yeter 🤗
Senasema Nesibee1 bende bugun gittim doktora 3 küsür olmuş çok şükür ve şuan 3 cm açıklıgım varmış çok şükür🙈
Sevimlisevimli 90 la hamile kaldım.82 ye düştüm 5 aylık olana kadar bulanti kusma istahsizliktan.Haftaya doğumum var şu an 85 kiloyum.Dogumdan sonra hamile kaldığım kilodan belki 10 kilo aşağıda olucam inşallah 😁
Senasema Nesibee1 çok hafif adet sancısı gibi oluyordu ama hemen geçiyordu. Bugun nstde de sancım çıkmadı bende anlamadım🙈
Nesibee1 Senasema Adet sancısı bende de oluyooo ama uzunn sürmüyo tabi benimde ☺️ Yarın gitçez doktora bakalım neler olacak 🤷♀️
Refianur Ozlem_aybars canım ben 74 le gebe kaldım 68 e kadar düştüm suan 76 kiloyum yani iki kilo aldım sayılır 26 haftalık hamıleyım suan sen cok seker ekmek tüketmemeye calıs
Senasema Nesibee1 hayırlısı olsun inşallah seninde herşeyin güzel geçer sorunsuz olsun🤲🏻 Bakalım kim önce dogurucak🙈
Senasema Nesibee1 bütün evi temizlikedik ne gelen var ne giden😂 adet olacakmış gibi karnım agrıyor ama günde 1 en fazla 2 kere . Yoksa sancım filab yok bizim kız daha beklicek sanırıö😍🙈 sende gelişme varmı
Rneslihan Ozlem_aybars ben 39 kilo ile gebe kaldım . Şu an 42 kiloyum.19+3 hafta bu arada boy kilo indeksi önemli sanırım bu konu da kısa boyluyum 1.40 kilo da şu an 42
tubasd hunilimom cok dikisin oldumu beni kilo konusunda en çok bu konuda korkutuyorlar zor dogurursun die