Merhaba arkadaşlar bu sabah başıma gelen bi olayla bilgili arkadaşlardan fikir istiyorum🙏 sırt üstü uzanırken karnımda sanki sert bi top göbeğimin altında toplandı ve karnım sivrildi biraz 5 10 saniye kadar orda sertlik oluştu biraz üzerinde elimi gezdirdim ve geçti 🤷🏻🤔 başına böyle bişey gelip doktoru yla görüşen varmı korkmalımıyım? Sizce bebeğimin karnımda toplanmasımı yoksa tehlikeli bir durum habercisimi 😟