babyhuz Merhaba 5+4 gebeyim dr kesemin 5 mm olduğunu ve küçük olduğunu büyük ihtimalle kürtaj gerekeceğini söyledi.bir başka dr da normal olduğunu söyledi cok kötü günler geçiriyorum lütfen bu sekılde tecrübeniz varsa mesajlarınızı bekliyorum :((((
Ecmelinannesi babyhuz başka bi tanesine git bakalm o ne dio bide bu hafta bekle bakalm ne dio doktor korkma dua et
Fatmacbc1997 babyhuz canim kese kişiden kişiye göre değişir sıkma canını hen 5 haftalikken öğrendim ve kesme 8 ml di bazilarinda 3 ml bile olabiliyor sıkma canini
esrtsn24 babyhuz merhaba bnada aynı şeyi söylediler fakat 15 gün sonra öğrendik ki geç döllenmeymiş canım o kadar kafana takma bi sıkıntı olmaz inşallah
babyhuz Ecmelinannesi 3-4 kez dr değiştirdim başta keseyi görmelerine rağmen dış gebelik gibi duruyor diye korkuttular.şimdide kesenin boyutunu öne sürüyorlar biri cok kötü baya yavaş ilerliyor derken diğeri normal diyor kime inanacağımı şaşırmış durumdayım bekleyip görelim dedi son gittiğim dr. Geriden gelip öne de geçebilir büyümesi dedi
babyhuz esrtsn24 insallah canım cok teşekkür ederim 🙏🏻 Evlatlarımızı hayırlısıyla kucağımıza alalım🙏🏻