Sevdaaaamm Syd34 ya benim eşiminde oyle suan hatırlmıyorum en son yaptımzda iyi olmus dedi doktor habıda senin dedigin gibi cok pahalı suan doktor normal iyi diyo ama nebil sen dice yukseldi ben dedim bi sorim dogal yoldan mı diye
Syd34 Sevdaaaamm kendiliğinden düzeldi canım erkeklerin sperm de bizim hormonlar gibi yükselip düşüyo değişiyo yani