Selam kızlar,
14+2 yiz ama hiçbir belirtim yok nerdeyse.Sadece göğüslerim şişkin o da çok değil normalde de büyük göğüslü biri değilimdir.Karnım sabahları dümdüz nerdeyse.Sadece bi kilo aldım o da yiyorum ondan olsa gerek 😏En son 12. Haftada doktor baktı sağlıklı görünüyordu.Ama içime hep bir kurt düşüyor acaba yaşıyor mu diye kalbi atıyor mu diye😢Sizin nasıl acaba🙄