Svgcn Ben sağlık ocağında kalp atışı falan dinlemedim. Haraketlerini hissetmeye başladın mı dediler evet dedim ama tam bayrama denk geliyordu bayramdan sonra vurulsam olur mu dedim olur dendi 21 22 haftalıktım sanırım vuruldum. 10unda 2. Dozu vurulucam. Sağlık ocağında ki kalp dinleme cihazları zararlı siye okumuştum burdaki postlarda