Bende göğüs yarasından çok çektim ilk gebeliğimde. Ağlaya ağlaya veriyordum hatta hiç uyanmasın istiyordum emmek isticek diye oğlum çok zor günlerdi :( şimdi öğrendim bu gümüş kapağı bende almayı düşünüyorum. Lansinohlar yağlar plastik göğüs uçları vs. Hiçbiri bende işe yaramamıştı. Mastit oldum kaç kere. 500 tl de olsa artık alırım diyorum 😃