Merhaba,
Kartal Umut Avicenna Hastanesine giden var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz? O hastanede doğum yapan tanıdıklarınız var mı? Genelde doktorların iyi olduğu ancak hastane personelinin lakayt olduğuna dair şeyler okudum. İnşallah bilgisi olan birileri vardır :(