Evettt herkese selam geçen hafta ikili testten sonra bizim miniğin doktorumuz %70 kız olduğunu söylemişti ama bugün ki rutin kontrolümüz de birde ne görelim Heyy ben bir kız değilim erkeğim diye dans ediyor adeta 😂 Doktor ve biz şok.Hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden bu yana hep erkek bir bebek olduğunu düşünüyordum eşim kız olduğunu hatta rüyasında gördüğünü iddia ediyordu 😂 Anneler yanılmazmış 💚 Sezeryan ile Doğum olacağı için kendileri 2 Ocak’ta bekleniyor 👶 Ve henüz bir adı yok 🙈